Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Απόντες - Άγγελος



Στίχοι:Γιάννης Τσελώνης
Μουσική:Γιάννης Τσελώνης
                     

Σήμερα σηκώθηκα
με ένα πόνο στο κεφάλι
ένα πρωινό χωρίς βροχή
μου χαμογέλασες και πάλι το θυμάμαι
έφυγες μέσα στη στιγμή

Τις μέρες μου
τις κυκλώνει το σκοτάδι
γλυκά χαμόγελα σιωπής
κουράστηκα να περιμένω
για να έρθεις φεύγω, φεύγω μακριά

Άγγελε τραγουδιστή μου
πέταξέ με πιο ψηλά
τραγούδησε μες το κορμί μου
δύσε όλο πιο μακριά

Λεύτερα λιβάδια ν΄ αντικρίσω
πουλιά μεγάλα με φτερά
δέντρα με ψηλά κλωνάρια
δρόμους με όνειρα ακριβά

Μου `πες κάποτε θα φύγω κάποια μέρα
μου χαμογέλασες με φίλησες γλυκά
το τρένο έφυγε και εσύ με περιμένεις
τι θα γίνει πιο μετά

Άγγελε τραγουδιστή μου...
πέταξέ με πιο ψηλά
τραγούδησε μες το μυαλό μου
είσαι όλο πιο μακριά

Σήμερα σηκώθηκα, με ένα πόνο στο κεφάλι
ένα πρωινό χωρίς βροχή
όνειρο είναι μου είπες, μη φοβάσαι
κι έφυγες όπως η βροχή

Κάθισα και πάλι στο κρεβάτι
μήπως και σε ξαναδώ
είδα δρόμους να ανοίγονται μπροστά μου
και να χάνονται στο φως

Άγγελε τραγουδιστή μου
πέταξε με πιο ψηλά
τραγούδησε φοβάμαι δε θα προλάβω
βλέπω το όνειρο ξανά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου