Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Νικολέττα Αναστασίου - "Ο κλωβός του ίπταμαι" στο Eliart κάθε Παρασκευή του Μάη στις 22,30




http://www.mygreek.fm/el/event/view/by-id/1715/event/Nikoletta-Anastasiou-O-klovos-tou-iptame

Η τραγουδοπαραμυθοποιός
ΝΙΚΟΛέΤΤΑ ΑΝΑΣΤΑΣίΟΥ
παρουσιάζει
τον ΚΛΩΒό του ίΠΤΑΜΑΙ.
Ένα παραμύθι της αναζήτησης,
με τραγούδια που δανείζονται τις μουσικές τους, από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Η παράσταση - συναυλία απευθύνεται
α) σε όλους εκείνους που πάνω στην προσπάθειά τους να μάθουν να πετάνε, ξέχασαν πως θέλουν να πετάξουν και
β) σε όσους ψάχνουν να βρουν το πώς μπορούν να βγουν από το αγαπημένο τους κλουβί όταν η πόρτα είναι ανοιχτή.

Κάθε Παρασκευή του Μάη στις 10:30
στο ELIART
Κωνσταντινουπόλεως 127 στον Κεραμικό
Είσοδος:10€

οι συντελεστές
Γιώργος Βουζουλίδης αφήγηση
Όσβαλντ Αμιράλης κοντραμπάσο
Μαριέλλα Κεσίσογλου κλαρινέτο
Βασίλης Λιώσης κρουστά, καλίμπα, μονόχορδο
Ευσταθία Σκουριαλού ακορντεόν
Σάντη Σιέμπου επιμέλεια βίντεο
Κική Μαλτσάκη σκηνικό
Νικολέττα Αναστασίου τραγούδισμα,
φροντίδα παράστασης, κατασκευή
κειμένων, τραγουδιών, εικόνων και κινουμένου σχεδίου.

το παραμύθι:
Πέφτει από το κοπάδι στη γη και προσπαθεί να πετάξει. Το πουλί...
Και τότε συναντάει τον κλωβό του ίπταμαι.
Το κλουβί που έχει χαραγμένα στα σίδερά του πανάρχαια μυστικά για το αληθινό πέταγμα.
Και προσκαλεί το πουλί για να το διδάξει.
Και εκείνο, τρυπώνει μέσα και τόσο αφοσιώνεται στη μελέτη, που ξεχνάει πως θέλει να πετάξει.
Όμως…

τα τραγούδια:
Οι μουσικές των τραγουδιών είναι παραδοσιακές από τον κόσμο: Λαπωνία, Κούβα, Μεξικό, Ευρώπη και από την Ελλάδα (αδέσποτες, παραδοσιακές, μουρμουρίσματα, τσιμαρίσματα). Οι στίχοι είναι της Νικολέττας Αναστασίου. Ακούγονται επίσης και ορισμένες νέες προσεγγίσεις σε κάποια γνώριμα τραγούδια.

σημείωση:
Υπάρχουν πολλά και διαφορετικά κλουβιά: άνθρωποι, σχέσεις, κορμιά, συναισθήματα,
όνειρα, συνήθειες, εργασίες, συνεργασίες, κατοικίες, κράτη, σύνορα, νόμοι, καθεστώτα,
θρησκείες και τόσα άλλα. Ίσως για κάποιους τα κλουβιά να είναι...κοινά. Άλλες πάλι φορές,
αυτό που ο ένας θεωρεί κλουβί, κάποιος άλλος το θεωρεί μέσο ελευθέρωσης ή διαδικασία
μέσα από την οποία είναι ανάγκη να περάσει, για να ολοκληρώσει ένα έργο. Όπως η περίοδος
πειθαρχίας, που ο κιθαριστής μελετάει, για να φτάσει σ' εκείνο το σημείο, που
τα χέρια του θα γίνουν ικανά, να ελευθερώσουν τη μουσική που έχει μέσα του…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου