Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Yasmin Levy - Naci En Alamo



Το “Naci en Alamo” , τσιγγάνικη παράδοση  της Νότιας Ισπανίας αλλά με Ελληνική επιρροή,  είναι μια διασκευή στα Ισπανικά του  "Το Τραγούδι των Γύφτων" του Διονύση Τσακνή. Ακούγεται στην υπέροχη ταινία Vengo  (2000) του Tony Gatlif – Αλγερινός  σκηνοθέτης  με Ρουμανικές  ρίζες.
Η Ισπανοεβραία  Yasmin Levi είναι μια από τις πιο γνωστές τραγουδίστριες του Ισραήλ ,που πρόσφατα συμμετείχε στην ταινία του σκηνοθέτη Roy Sher "Μy Sweet Canary" για τη ζωή της  τραγουδίστριας Ρόζας Εσκενάζυ.

lyrics

No tengo lugar
No tengo paisaje
Yo me no tengo patria

Con mi dedo, hago el fuego
y con mi corazón te canto
la cuerda de mi corazón llora

Nací en Álamo
Nací en Álamo

No tengo lugar
No tengo paisaje
Yo me no tengo patria

No tengo lugar
No tengo paisaje
Yo me no tengo patria

Con mi dedo, hago el fuego
y con mi corazón te canto
la cuerda de mi corazón llora

Nací en Álamo
Nací en Álamo

No tengo lugar
No tengo paisaje
Yo me no tengo patria

Nací en Álamo
Nací en Álamo

No tengo lugar
No tengo paisaje
Yo me no tengo patria

No tengo lugar
No tengo paisaje
Yo me no tengo patria

Nací en Álamo
Nací en Álamo

No tengo lugar
No tengo paisaje
Yo me no tengo patria

naci en alamo: γεννημενος στην λευκα (δεντρο)δηλαδη στο δρομο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου